piątek, 17 października 2014

Przepraszam :'(

Przepraszam. Znów was zawiodłam............nie nadaję się na pisarkę blogów. Mam pomysł na to opowiadanie naprawdę, ale po prostu nie mam po prostu czasu. Zaczęło się gimnazjum to zaczęła się nauka. Teraz muszę się uczyć z lekcji na lekcje i łeb mi zaraz pęknie od tego wszystkiego. Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że niedługo znów zacznę pisać, regularnie dodawać rozdziały itp. itd. tylko dajcie mi trochę czasu. Mam już napisane połowę rozdziału więc jeszcze tylko druga połowa xd Myślę, że będę dodawać rozdziały co dwa tygodnie może czasami trochę szybciej jeśli będzie dużo komentarzy. Zapraszam również na mój i mojej koleżanki bloga (tak jestem geniuszem i piszę kolejnego bloga xd). Jest już prolog i bohaterowie więc serdecznie zapraszam i do następnego rozdziału. KOCHAM WAS!!!!!!!!!!! :*********** <33333333333
Ps. Link do bloga--------------> http://life-is-not-a-fairy-tale069.blogspot.com/

1 komentarz: