czwartek, 17 lipca 2014

Wielki powrót !!!!!!!!!!!!!!! hehehehehe =D

Hejoooo wy moje słodziaki. Jak tam wakacje ? Bo ja dziś wyjeżdżam nad morze. I mam wam coś do powiedzenia. Więc tak mam dla was dobrą i złą wiadomość. Może zacznę od dobrej. Tak jak mówi tytuł powracam ojjjjjj taaaaaaaaaak będzie rozdzialik oł je oł je (teraz jak to czyta moja Natalka to ma pewnie banana na ryju ale poczekaj do tej złej hehe =D). Więc tak ta zła jest taka że rozdział będzie za........jakiś tydzień bo jak mówiłam jadę na wakacje i będę odcięta od neta a z komórki nie dodam ponieważ znając mnie nie wezmę mojego zeszyciku z moim jakże cudownym opowiadaniem oraz nie jestem dobra z ortografii i no wiecie nie chcę żebyście patrzyli na te błędy które zapewne by się rzucały w oczy. Nom co by tu wam powiedzieć....yyyyymmmm.......dobra nie przeciągam już bo pewnie już nikt tu nie zagląda. No w sumie to po co to piszę jak nikogo pewnie już tu nie ma no cóż jednak mam nadzieję że jesteście i mnie nie zostawicie wy mordki wy moje więc.........KTO TO PRZECZYTA MA SKOMENTOWAĆ BŁAGAM BO NIE WIEM CZY NADAL PROWADZIĆ TEGO BLOGA CZY PO PROSTU USUNĄĆ (oj tak Natalia dobrze czytasz) No to widzimy się w następnym rozdziale papa :***** Kocham WAS tak BALDZIO BALDZIO <333333333333

1 komentarz:

  1. A już miałam Cię zabić, bo mówiłaś, że usuwasz..
    Kurwa noo dobrze, że Cię namówiłam XD

    OdpowiedzUsuń