niedziela, 1 czerwca 2014

Ważne !!!!!!!!!!

Hej wy moje kociaki kochane. Pewnie się dziwicie gdzie jest rozdział. W sumie to sama nie wiem, ponieważ nie mam już pomysłów po prostu brak weny + coś takiego co niszczy i zabiera dzieciństwo dzieciom czyli debilstwo zwane szkołą. No cóż myślałam nad usunięciem bloga i w sumie nadal myślę. Bo sami pomyślcie najpierw było mało komentarzy potem 6 później 8 a teraz tylko 4 no ej to nie sprawiedliwe że ja siedzę nawet 3 godz. dziennie żeby coś wymyślić a wam się nie chce poświęcić 3 min. na głupi komentarz. Więc proszę was każdy kto to widzi niech skomentuje nawet może być zwykła kropka. Więc tak mam do was dwie sprawy pierwsza to taka o konkursie na adminke mojej stronki macie tu informacje :
Uwaga !!!
Założyłam stronkę o 1D i potrzebuję 4 adminek (czy jak to tam się piszę) na okres próbny po czym wybiorę 2 na stałe. Aby zostać adminką wystarczy :
 1)polubić tę stronkę (to właśnie ta strona założona)
https://www.facebook.com/pages/Dla-kogo%C5%9B-to-tylko-pi%C4%99ciu-ch%C5%82opak%C3%B3w-dla-mnie-ca%C5%82y-%C5%9Bwiat-One-Direction/251517795053986
2)odpowiedzieć na pytania. Odpowiedzi wysyłacie do mnie na mój E-mail (kasiakupiec29@onet.pl) i podajcie swój facebook w wiadomości 
-ile masz lat ?
-czy jesteś już adminką na jakieś stronie ?
-jak się będziesz podpisywać ? 
-ile godzin dziennie mniej więcej będziesz poświęcać stronie ?
-dlaczego właśnie ty masz zostać ?
Po wybraniu zaproszę was na facebooku na pewno mnie rozpoznacie mam takie różowo-niebieskie zdjęcie profilowe i na połowie zdjęciu jest Harry i nazywam się Kasia Kupiec. Tak jak mówiłam wezmę tylko 4 na okres próbny i zostaną tylko dwie na stałe
Powodzenia =)
Druga sprawa to wymyśliłam że zrobię konkurs na najlepszy imangin. Po prostu wysyłacie mi swój imangin na E-mail i ja wybiorę 3 najlepsze. Będą oczywiście nagrody ale to już zrobię do tego osobny post. Kto by chciał takie coś to pisze w komentarzu oczywiście tylko ci co będą brać w tym udział. Nom to ja już nie przedłużam i mam nadzieję że będzie dużo osób chętnych =) Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz